Primul laser de rejuvenare intima CO2 din lume, “Monalisa Touch”

CE ESTE?

“Monalisa Touch” este primul laser CO2 din lume, recunoscut internațional de comunitatea științifică prin multiple studii clinice care confirmă rezultate foarte bune în tratamentele de rejuvenare vaginală. INDICAȚII: laxitate vaginală după naștere, uscăciune vaginală, vaginita atrofică din menopauză sau post tratamente oncologice, incontinența urinară, prolapsul incipient utero-vaginal sau recidivat după intervenții chirurgicale, dureri la urinare sau la contact, floră vaginală modificată. ATROFIA VAGINALĂ apare ca urmare a dezechilibrului hormonal şi datorită reducerii cantităţii de estrogen. Laserul reprezintă cea mai modernă formă de tratament a atrofiei vaginale. Este o procedură NEDUREROASĂ pentru pacientă, NON-INVAZIVĂ, RAPIDĂ și FARĂ EFECTE ADVERSE.

CUM FUNCȚIONEAZĂ?

Laserul acționează prin activarea fibroblaștilor, cu creșterea producerii de fibre de elastină și de colagen la nivel local (neocolageneză), reorganizarea structurii mucoasei vaginale, cu reechilibratea ph-ului vaginal totodată și tratarea simptomelor neplăcute de durere sau uscăciune. Mucoasa vaginală va fi mai hidratată, tonusul se va îmbunătăți iar sensibilitatea locală va fi restabilită.

CUI SE RECOMANDĂ?

Procedura laser este recomandată tuturor pacientelor indiferent de vârstă, cu simptomele menționate sau chiar preventiv, după nașteri vaginale sau odată cu instalarea menopauzei.

CONTRAINDICAȚII:

Prezența infecțiilor genitale sau urinare și modificările displazice de la nivelul colului uterin sau din zona vulvo-vaginală.

Majoritatea femeilor ce suferă de ATROFIE VAGINALA, USCĂCIUNE sau PIERDERE DE URINĂ consideră că acestea sunt efecte inevitabile ale procesului de îmbătrânire. Important de reținut este însă faptul că medicul ginecolog specializat vă poate oferi tratamente pentru aceste modificări, astfel încât să puteți avea o viață absolut normală, lipsită de disconfort și o relație de cuplu frumoasă la orice vârstă.

Pentru detalii și informații dr. Diana Mihai 0742.535.515
Dr. Diana Mihai

Vrei sa stii mai multe despre Estetica Intima?

Despre Atrofia Vaginala

Despre Atrofia Vaginala Ce reprezintă atrofia vaginală ? Este o afecțiune a mucoasei vaginale, ce apare ca urmare a dezechilibrului hormonal și în special cauzată de reducerea cantității de estrogen.…